Innebandy - match!

Ha-ha tro de eller ej men idag gjorde jag nog min snyggaste comeback någonsin (!!) Å jag har ju haft en å en annan.. Jaja, Hedemora - IBF Borlänge 1-3. Lite stiligt mål gjorde jag ju trotts allt, från hörnet upp i krysset, kändes riktigt bra. Fan va bra vi var tjejer, nu fortsätter vi såhär.



Jag har sagt de förut å jag säger de igen: Lite bättre, lite snyggare, lite dampigare, lite mer som en stor family, lite mer IBF Borlänge. Ett lag värt att älska, come on vi är trots allt bästa laget baby'es /fjekO

Kommentarer
Postat av: jonna rosén :)

LÅTEN TILL BILDEN !!!!!

åååh saknar örre!!!! <3

2009-11-18 @ 16:59:36
URL: http://rrroosen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0