fjekO - har en åsikt!

Ännu en gång..


stoopp!! var ju verkligen de rätta ordet. Fick nyss en kommentar med en länkning till en blogg. Jag reagerade stenhårt på att de stod "fleko" å började läsa hela inlägget. "Borlänge börjas ta över av alla 96pjs å även fåtal 95or, krilllebooi, simon, chris och flekO......." är de jag som missat något eller? har therese börjat med snoddar? ha-ha. de kan jag aldrig tänka mig, eller jag vet de. Så vafan snackar du för skit snack "sanningenomborlange".. så de är fan du som ska säga "stoopp!!" till dig själv å se till att ta reda på mer fakta innan du skriver något. tycker synd om patetiska människor som har för lite å skriva om så dom måste ljuga till. Men allt jag säger är de sista therese skulle bli är PJ, jag är 100 på det. Vem är de egentligen som har den här bloggen? Inte ens våga stå för vem som äger den är sjukt mooget. Ha-ha, stackars liten. 
Så vad säger ni bloggläsare, är therese (www.jagelskarfotboll.blogg.se) PJ? ABSOLUT INTE. /fjekO

Kommentarer
Postat av: therese

aww gumman vad söt du är :-)

FAN VAD LACK JAG BLIR!!!

2009-11-02 @ 21:55:34
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/
Postat av: therese

aww gumman vad söt du är :-)

FAN VAD LACK JAG BLIR!!!

2009-11-02 @ 21:55:36
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0