om mig

OM DIG

1. Namn - Sanna Maria Barrsäter
2. Bor - Borlänge
3. Syskon - en syster
4. Ålder - 13 men fyller 14
5. Född - 1995
6 Ögonfärg - blåa
7. Längd -  163cm
8. Sko storlek - 39- 40
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - lejon
11. Hårfärg - blont
12. Födelseort - falun

DAGENS..

1. Låt - inte en aning.
2. Saknad -  frida gammelfarmor å alla andra.
3. Kläder - först min älsklings   örebro tröja med  mjukisar. sen  vit långärmad med  jeans å jeansjackan. 
4. Smink - bara mascara
5. Underkläder - bb trosor,  grå  bh
6. Mat - plutosköttbit  på matpalatset!
7. Köp - t-shirt
8. Göra sen - titta  walander, den nyaste.
9. Godis - ingenting
10. Pinsammaste - hm, måste nog vart att åka å titta på fåglar

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp -   självklart, har aldrig gjort de?
2. Tycker du om godis - ja
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - mer eller mindre 6dagar typ
4. Äter du oftast nyttig mat - nej
6. Är du stark - bror på  vilket sätt,  men nej.
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - ingen
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - aldrig
10. Du ger mycket komplimanger till andra - ja
11. Är du nöjd med ditt förnamn - nej
12. Du tycker att du själv är smart - ja?
13. Vad är det sämsta hos dig - att jag är så smart
14. Vad är det bästa hos dig - att  jag är smart
15. Har du bra självförtroende - nej
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - fler  än 1
17. Du tycker om att vara med killar - ahrå
18. Känner du dina grannar - jarå, eller sådär
19. Vad har du för färg på dina underkläder- typ turkosa trosor  å grå bh
20. Använder du BH varje dag - ja
21. Svär du ofta - nejfan
22. Gillar du skolan - alltså till  å från
23. Har du någon gång skolkat - ja?
24. Spelar du något instrument - nej, eller gitarr ibland..
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll innebandy  å ridit
27. Har du några tatueringar? - nej
28. Har du några piercningar - bara öronen,  men  ska ta  i naveln någon gång
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ganska ofta
30. Tycker du om djur - musse<23

BRUKAR DU...

1. Sova - Ja
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej
3. Röka - nej
4. Snusa - never
5. Dricka - nej, är  nykterist
6. Skada dig - faktist så
7. Klä dig i svart - inte överdrivet
8. Hata folk - vissa
9. Lita på folk -vissa
10. Skada dig med flit - nej
11. Drömma mardrömmar - kan man säga
12. Gå i skolan - ja
13. Gå i kyrkan - bara när ett måste
15. Vilja dö - har hänt

NÄR...

1. Åt du senast - typ  2timmar sen
2. Läste du ut en bok senast - förra veckan
3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast - fan, nu
5. Sjöng du senast - typ 30min sen
6. Klagade du senast - vet inte
7. Klantade du dig senast - i  skogen

HAR DU...

1. För många vänner - kan man ha de?
2. Förföljelsemani - ?
3. Någon annan psykisk sjukdom - damp
4. Skadat någon - mh
5. Färgat håret - jao
6. Några piercnings - i öronen
7. Några tatueringar -  ja, jag  gjorde en på  typ2min. nej fortfarande.
8. Egen dator - ofc
9. Gjort bort dig rejält - jaaa, du & jag ebba!

DAGLIGEN ÄR DU...

1. Snäll - ja?
2. Snygg - nej
4. Lång - bror  på vem jag  mäter mig  med
5. Kort -  samma där
6. Klantig - kanske lite
7. Tönt - lite dårå
8. Tjock - ja
9. Smal - nej

Kommentarer
Postat av: Ebba

hahaha oh herregud, kommer aldrig glömma misstaget på cupen!

sanna? du är inte tjock!

<3

2009-05-20 @ 22:10:09
URL: http://yyoghurt.blogg.se/
Postat av: PUTTE!:-D

sanna är min nykterist :)

håller med ebba, du är INTE tjock! <3

2009-05-20 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0