måndag

  • Gick  upp halv 7,  hääärligt att få sova 40min extra. 
  • Tiaahs mor kom å hämtade mig  20över 7 å skjutsa oss till maserhallen  -.-!
  • simmade
  • duschade å fixade
  • bussen tillbaka
  • skolan
  • hem, plugga:  kemi, läsa klart  83sidor i svenskan (fast hann bara 40.)
  • träning, som omväxling gick suuuper. jag å therse ägde ut allaaaaaa  på pricken, för vi vann! :-D
  • tog en lång dusch på 40min, riktigt sköönt.
  • åt, äcklig fisk, fast tog mig en macka istället.
  • läste kemin 4gånger.
  • satte mig vid datorn
  • skrev klart uppsatsen
  • å nu skriver blogggggg.

jag funderar seriöst på  brunt hår igen alltså, jag är trött på blont, men jag vet inte!? :/ hur som helst, så om deblir mycket mellanslag eller ingenting alls ibland så är de för mitt tagentbord behöver hjälp. har sagt till de att ringa Polia men de har inte gjort de än, får tjata en stund till dårå...... hare bra bejbs;*


sanna barrsäter, du vet.  hon den där tjejen som skrattar dag in å dag ut, hon som lägger problemen åt sidan  å lever livet som de är, för att alla vet, att efter regn då kommer solsken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0