(h)

nu ska man verkligen inte klaga på vädret!! sjukt härligt, just därför jag inte skrivit på länge, har knappt vart inne på datorn.. har iallafall köpt nytt tagentbord nu, så nu ska nog mellanslagen bli bättre ska ni se! första doppet togs även idag i långsjön, första med hjälp av martin svälas, andra alex svensson å tredje gången själv! :-) rikitgt sköööönt, varmare än jag förväntat mig, vart å bada med axel jesper å någon till pojk ganska mycket! helgen dög iallafall, inte långt kvar nu förrens man slutar skolan, snacka om gööötttt! nä, nu ska jag duscha å sen lägga mig. man blir trött i hela kroppen av de här vädret, men de är bara skönt, klagar absolut inte! :-) harebra. puss!(k


en liten bild å på mig också siddu, tänkte även tillägga att du är en stor jävla idiot som kan dra åt helvete! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0