absolut m;*

men herregud jag ber om ursäkt liksom, inte skrivit på hemskt länge!? RAWR..

hur som helst STOCKHOLM imorgon fan, längatar.... ring å smsa som aldrig förr !!
vart falun med pappa idag innan inventeringen, fick han att köpa nya jeans G-STAR å en WESC t-shirt till sig själv å en puma tröja åt mig. tack dady! otrolig snygg min far kommer bli till sommar'N med dom nya kläderna! :-)  hihihi.


på andra sidan häcken, inte många som fattar men. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHIHIHIHIIHHHOHO, iaf. för devar grymt jävla skoj! (k'
Kommer en liten till "blondie" bild så ni ser lite bättre än på den förrra liksom, hihi  hareee bäääst. pusss<3



Sanna maria barrsääääter      -  glöm aldrig bort de vi gjort tillsammans, för du vet att de betyder något för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0