brustet hjäärta.

känns som om jag tappat alla bevakare nu när jag vart slarvig & inte uppdaterat? :/ attans..
Sanna har börjat tänka, skrev ner en text om hur underbart ett liv kan vara utan dig:
jag trodde på alla dina ord, dom som fick mig lycklig i sekunder sedan sårad resten av livet.
jag trodde på att de skulle bli vi, men de var precis som alla annat, ren lögn.
om du hade sagt från början att de var såhär de skulle sluta, hade jag aldrig hoppats.
för jag blir hellre sårad av sanning en dina feta lögner. du säger att du ångrar dig, men lilla du, lite sent på tänkt nu? vad hade du förväntat dig, att jag väntade i all evighet & aldrig släpper taget? isåfall förväntade du dig fel, precis som laget. sårar allt  & alla med en mening på 7ord. men alla vet att efter backen kommer något vackert, för där sitter jag i solnedgången & väntar på dig, då du säger förlåt & kysser mig. tror du verkligen jag skulle kunna släppa taget av er? de man älskar går att släppa, efter en lång tid. men livet går inte att bara släppa, utan att försvinna. med andra ord, jag släpper er inte så länge jag lever, för alla människor gör misstag & är världa en andra chans, precis som jag gav dig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0