underbart folk!

jag är inte som alla andra, jag vet? men de är ingen. vi är människor allihopa? ingen är perfekt. även fast om de är många som är nära in på. jag är inte en av dom, och kommer aldrig bli. jag vet, ni behöver inte påminna mig. jag lever mitt liv som jag vill å även fast om någon försöker hindra mig. jag är fortfarande den jag är å skiter fullständigt vad ni omkring mig tycker. jag skriver denna text för att få er att bergripa vad de ni gör egentligen är, helt värdelöst. att försöka trycka ner en person anonymt. ni känner inte mig? så ni kan egentligen inte säga ett dugg. att ni lägger åsikter om mig utan att ha en blekaste aning om hur jag är egentligen är, töntigt enligt mig. spelar de någon roll hur man ser ut? vissa är helt enkelt bara; tjocka, smala, stora, korta, långa, bruna, bleka osv. i sig själv å de är något man aldrig kommer kunna ändra på. var nöjd över den du föds till. istället för att lägga ner tid på någon annans liv med elaka kommentarer å liknande. så använd tiden till något vättigt? å sluta vara elak mot någon annan. alla älskar inte alla å de skulle aldrig funka heller. de är inte de jag säger. jag menar bara att om du nu hatar en person, så varför bryr du dig i den å snackar skit om den? isåfall är den centrumet i ditt liv? å tänkt på, att aldrig någonsin kommer någon äkta person bli perfekt. så klaga inte. för du är inte de du heller. å tänk även på hur kul du skulle tycka om de var någon som hela tiden var på dig, skrev anonyma kommentarer, elaka tillåmed. ringde på dolt nr å snackar strunt. jag tror inte du skulle skrattat å tagit allt som ett skämt? utan lite går man å tänker på de hela tiden: "vem är de som vill mig något? å vad har jag gjort den?" tänkarna svävar omkring hela tiden. finns alltid där. tänk dig för innan du gör något, tänk efter. är detta något jag kommer att ångra, kommer jag få skit för det här? tänk efter en extra gång innan du gör de. för du ska veta att de är inte roligt att leva i helsiket, men folk efter sig hela tiden å rykten. jag har själv inte gjort de å kommer förhoppningsvis aldrig göra. men vet folk som har gjort de, flera st. man kan inte vara bäst på allt. men alla kan vara en sak å de kan alla, de är snäll. långt där inne finns snällhet hos alla, även fast om de är några som visar den mer än andra. men de är precis de jag menar. alla är olika.
so live your life'

anledningen till denna text är solklar & jag tror ni redan fattar vad de handlar om. de står "anonymna kommentarer" på en del ställen & då menar jag på Bilddagboken.


mobilen är alltid med ;* ha en super bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0