M

Doktorn idag gick sådär, bättre än förväntat fast negativare med hostan.. Fast de är bara micoplastma som gäller nu å dom är inte helt säkra än på om den kommer bli värre eller om den kommer stanna på samma nivå, om den stannar på denna "nivå" så kommer jag inte få någon medicin ( :@ ) men om den blir sämre ska jag få pencelin & något mer.. Tillbaka till doktorn igen om ca 1vecka, JIPPIE SANNA BARRSÄTER HÅLLER PÅ ATT SLÅ NYTT REKORD I MIN ÅLDER BLAND LÄNGST "JOURNAL" MIN ÄR 22SIDOR LÅNG & DET LÄNGSTA I MIN ÅLDER I BORLÄNGE ÄR 23SIDOR, JAG LIGGER PÅ ANDRA PLATS, känns skönt att veta!!!! Äntligen är ebba hemma, hoppas jag får träffa henne ikväll nurå, [mp]

Kommentarer
Postat av: Ebba

imorn älskling <3

2009-03-02 @ 20:55:24
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0