M

Dagen började med att Sanna var otroligt duktig & försov sig!! Hann inte platta håret eller nått, fick springa till bussen.. Hann precis. Skolan var bäst, CARLSSON VAR TILLBAKA. Ibland tycker jag lite smått synd om min mattelärare. Du förstår att jag satt & sjöng "Fredrik & jag" på matten, högt utav bara satan. Här är låten (filmen också såklart.) som jag sjöng på, om ni inte hört den förut....



Men det roliga i det hela var att jag kom inte & tänka på vad jag sjöng eller vad min matte lärare heter försen Sanna påminde mig & skrattade så hon höll på att kikna. & alla i klassen tittade på mig som om jag vore konstig överallt ;o. Min matte lärare heter som sagt Fredrik & han tittade på mig med en blick som jag aldrig sett förr, aldrig någonsin har jag fått den blicken. & sedan säger han: "Jag hoppas verkligen inte att jag är den Fredrik du sjunger om,"  Jag skämdes. Gud vad jag skämdes, riktig jävla pinsamt vare. Men nu ska jag plugga lite tyska & äta glass.
Förresten, 1000tack för halsbandet Carlsson, jag älskar dig!!!

Jag har förstått nu, jag vet vad jag vill. Vad jag ska göra & använda framtiden till.



Kommentarer
Postat av: propellercarlsson fään!

vsg gumman, dt varu värd! var otroligt kul att träffa dig idag, har saknat dig massor bäjb! älskar dig <33

2009-03-09 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0