en konstig dag,

Vaknade 10 i 6 av att alarmet ringde, snoozade några gånger. Jag älskar allt göra de, livet känns mycket lättare då. Men gick upp & sedan trallade jag iväg till bussen, helt ensam! Kom till skolan, kollade på profilen som jag inte var med på p.ga av att jag hade "ont i knäna" (orkade verkligen inte.) Alla lektioner var kaos. Började med svenska. Han kom lite senare än mig & Carlsson så vi hade damp & kastade saker på varandra. Jag kastade ett sånt där tavelsudd på henne så det gick sönder & vi skrattade så vi grät. Carlsson satt upp den lilla biten som var kvar av suddet på tavlan. Sen kom han, & vart skit arg & frågade vem de var som hade haft sönder de? & jag sa: Nej men oj, är de trasigt :o. Helt oskyldigt, vi var allmänt jobbiga den lektionen. Han skrek flera gånger på mig Carlsson Emma & Fille. Tillslut så tröttnade han & tänkte skicka ut Fille & hon svara: - Nej snälla, jag har inte vart dum! Hon fick bara sätta sig längst ner i klassrummet, ensam. Efter den lektionen sa han att vi var några av dom jobbigaste & pratigaste tjejerna han hade. Vi skrattade. Sen åkte jag & Fille till BK. För vi hade hål i 2timmar. Sen drog vi till ishallen där vi träffade: Emma Alida & Sanna. Sen drog jag & Fille på lektion, tyska. Känner mig otroligt duktig som hade tränat på glosorna, guldstjärna i min panna. På kemin skrek Karin så hon höll på att lyfta från golvet, jag kunde inte annat än skratta vad tyst de vart.. Men matten då, kaooos. Jag & Sanna pratade i telefon nästan halva lektionen med: Hedda, Mattias, Alex & Viktor? Tror inte det var någon mer.. Alla hade damp på matten, precis alla. Men sen så hade vi so, jobbade otroligt bra på den. Gjorde klart alla frågor & fördjupningen. Tummen upp för Sanna. Efter skolan följde jag med Sanna hem & var där tills min buss gick. Påväg till bussen kom de en gubbe med skrynliga kinder & björn mössa emot mig. Jag fick panik!! Men han var snäll, han hette Ulf & gick med mig till bussen... Han frågade vad jag hade för favorit låt, jag drog till med de första jag kunde komma på "snälla snälla" (anledningen till att de var de första jag kom på var för att jag lyssnade på den hemma hos Sanna.) & han började sjunga, "så snälla snälla snälla snälla, jag ber dig snälla......." & jag bara kollade på honom!! Som ett frågetecken & sen när jag kom fram till busshållsplasten gick han. & jag skrattade så folk måste trott jag var knäpp, tänk dig en 70+ gubbe sjunga "snälla snälla" för dig bara sådär? Jadu, jag säger att min dag var knaaasig.

Mobilen är med. (k)

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha du skulle filmat ^^

2009-03-11 @ 17:31:13
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0