äntligen.

Datorn funkar lite till & från som sagt. Spelade innebandy match igår mot Hedemora, 4-4 riktigt bra match! & om inte annat, sista.. Dessa gjorde mål, som jag vet: Jag, Elin & Amanda. De var såklart någon mer, men vet inte vem.. Förlåt till den.


Nog om innebandy, för nu har jag trotts allt fotbollen dragit igång igen.
Första träningsmatchen spelades idag 13:40 i Falun, Falu BS - IF Tunabro. & härligt nog så vart segen vår 1-3! Bra kämpat tjejer, gud var härligt de var att spela igen. Även fast om matchen var på konstgräs. En del dampanfall från mig var de också, till & med så Mattsson sa till mig att lugna ner mig, & då ska jag säga dig, att då är de illa! Tihihi, :)


Kommentarer
Postat av: elin jernberg

du fick mitt mål även fast att jag gjorde det :O <3

2009-03-09 @ 07:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0