snabbis

vart mattant idag med felicia, gick väl ganska bra förutom att jag hade sån sjukt magvärk. ska till optikern om ungefär 1timme. antingen ikväll eller imorgon ska jag slinga löshåret med systers hjälp, blir å ha de på bröllop som jag ska på på lördag. mammas kusin pierre å helen ska gifta sig. grattis till dom, eller hur man säger. nu ska jag titta på talang semifinalen på tv4.se blir repris eller man ska kalla de eftersom jag var å grilla hos carlsson när den gick på riktigt. jaja, har ny dator nu också, så sjukt härligt. en Toshiba från elgiganten 4990:- pusssssssssss!;*


denna snygging, förutom att den jag har är hel svart.
(bilder när jag slingat löshåret å har de i kommer, tro mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0