sjuuukt jäkla bra dag!

gårdagen var så otroligt bra!! började med att jag vakna vid 11-halv 12, eller mamma väckte mig rättare sagt. sedan solade vi 1timme sen duscha jag å gjorde mig i ordning drog till stan till ungefär 2-3 där jag träffa denice å vi hämta ut banden, WIIIIIIHOOo! as snygga, jajaja. sen träning, jadu, vi fick springa å byta om på ocQ8's parkering ^^ lite smått pinsamt. var en kille som fråga vart fotbolls tuneringen var å jag å denice bara skratta, sen på träningen var de konditons test, vem hade förbättrat konditonen bäst i laget då? NANANANA, jo sanna barrsäter! :D lite smått stolt faktist. sen tog jag å denice "bussen" till bk, men självklart tog vi fel buss så denice plinga å skrek att han skulle stanna typ mitt i vägen å de gjorde han guud så jag skratta! jaja, sen käka vi, åkte med hennes pappa till deras hus kl 9 drog vi ner på P&L å bada i en fontän xd skratta som bara 17, folk trodde vi var allmänt sjuka eller ngt. sen gick vi tillbaka till deras "hus" å snacka i telefon å skratta åt egentligen ingenting. dom skjutsa hem mig vid 11 - halv 12 då jag duscha å sen prata jag i telefon med jocke i typ 3-4 timmar, somna vid halv 4 ._. pussssss!;** ps. match idag med 94orna kl 19.00 i gylle ni kommer väl å tittar!? /SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0