shoppingdag

vaknade utav alarmet som ringde 05.50 då jag snooza i 9min, sen kom mamma in å sa att jag försovit mig å jag började berätta att jag hade sovmorgon men ingen skjuts, då kunde hon skjutsa mig! :D så sov till halv 8 sen åkte till skolan 20 över 8, eftersom jag inte började förrens 9 eller ja, skulle på soc möte då hos kuratorn, vet inte hur jag ska säga att de gick.. jaja, skolan massa blabla, sen till kupolen, gick själv en stund, köpte hårfärg till mitt löshår som jag köpte av tia idag! :) sen 2linnen 2cardigans silver schampoo eftersom mitt tog slut hemma hos fille -.-'

å 1par gladiator skor med klack, är VERKLIGEN kär i dom!
nästan sånna som på bilden förutom att jag inte har några "nitar" på mina tyvärr, funderar på att sätta dit de. eftersom de är så otroligt snyggt! men men, hel nöjd med dom jag köpte idag iallafall. hade ett par sen innan men vill ha några med lite klack.
idag fick jag reda på att jag ska till optikern imorgon vid 4 hämta linserna å testa dom å greja (y' idag åker carlsson också, hejdå hjärtat. ha de så sjukt bra!! dåså, har jag inte så mycket mer att skriva om, pusssssssssss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0