sanna failar bildörrar.... buusiie

idag har jag en ny sak att berätta om, de börjar redan i skolan då jag vart jagad av marcus å william på matten, dom hade verkligen syyk. fille räddade mig, då marcus å william tog varsin "rengörnings medel flaska" å "hotade" mig å fille med, men såna reflexer som jag har tog jag även en å spruta ner dom båda två så dom sprang därifrån! hahah, jadu.. sen hade jag å fille matkrig i matsalen, ingen toppen idé. inget jag heller rekommenderar, lärarna vart arrrga.. iaf blicken var de. jajaja, sen drog jag alicia tiah å fille å köpte sprutgrädde på rätt pris som vi smeta in på alla typ, i ansiktet. haha så sjuuuukt skoj de var! hahahha, tycker btw synd om therese som fille smeta typ över hela hon.. men jag smeta på adam pontus å typ ante, ante fick pms å smeta tillbaka i mitt hååår, mysiigt jag lucka efter de (aaa) jajajaj, sen träning, mama skjutsa mig dit, sen när jag skulle kliva ur, stängde jag dörren. FASTNA MED TRÖJAN utan att märka de, mamma börjar åka, å jag springer efter BAKLÄNGES eftersom hon åker å så fastna jag med tröjan, knackar som bara den på rutan så hon stannar efter typ 10-15m, hon å michan skrattar så dom nästan gråter å jag skämms för på parkeringen står mitt ex å en kompis till honom å skrattar (y JAG SKÄMMS herregud va pinsamt de var!! sen åkte jag å pappa hämta min älskade :

denna ska grillmästarna ha minnen med i sommar vill jag lova. 149:- på elgiganten hahah! blir att grílla på den imorgon med skolan, dock utan carlsson :( som kommer hem på onsdag då jag åker till......... sandviken säger vi, haha. pusssss;* ps. ni måste erkänna att jag är duktii som uppdaterar så ofta nu? :o herregud, *applåder* tackkkk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0