rubrik?

Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss
När jag tänker på dagen någonting hände mellan oss
nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte
vi bröt av våra band och dom gick av på mitten
Jag har kastat våra bilder, jag har saknat och glömt
Det var du och jag mot världen som kämpas till dötts
Du högg mig i ryggen, va vad det som hände?
Jag menar du och jag, vi skulle jämt va tillsammans
Du har förändrats så mycket. Jag vet knappt vem du är
vart tog den personen vägen som alltid fanns där?
Jag tror du vet vem du är, Behöver inte säga namnet
Du förlorade min tillit när du släppte min hand.
Och jag vet mycket väl att jag en dag kommer le,
Men när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner
jag blev lämnad här, som tack för hjälpen.
Vi gick skilda vägar Greppade tag i andras händer
Jag försökte göra allt men det var du som gjorde fel.
Löften om att bry sig som inte längre finns mer.
Vad ärlig mot dig själv, är det såhär det skulle bli?
I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.
Du var en ängel för mig så varför hände det här?
Ett misstag som förändra allt Hela min värld!
jag vill vara vänner. Men du ser att det inte går .
För varje gång jag ser dig river du upp gamla sår.
Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det.
Och all skit som jag fick ta.

Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta.
Det var du och jag till döden, ville aldrig ha någon annan
och de víll jag inte ha nu heller, för jag gillar trotts allt dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0