P&L 09, underbart!

nu ska jag berätta om HELA P&L 09. första dagarna (ej festivaldagar) så var jag där alla dagar, förutom tisdag. å lika med festivaldagarna, alltså alla 7dagar. gick med denice alla dagar. å alicia, alida, sanna, erik -.- å jocke gick med oss ibland också! menmen, vi var ju typ som vilda kycklingar ibland jag å denice. ^^
första dagen, kom vi på att vi hade fotbolls träning när de var typ 40min till den å vi hade ju ingen skjuts så fick ringa till pappa som skulle komma till bullermyren å hämta oss. så 10min togt de att springa från festivalen till "där denice bodde" började byta om å då märkte jag att jag hade glömt t-shirt å strumpor (y) då fick pappa ta med de. vi sprang till OK Q8 å fortsatte byta om eftersom de var dit pappa skulle komma, de var nu 18min kvar till träningen. en kille frågade: är de nån jäkla fotbollstunering? denice snurrar som en isprincessa med ett benskydd å en strumpa utan skor å svarar: Nej vi har träning. han bara titta på oss, sen efter typ 5min sa han: vad duktiga ni är! jag å denice tittar på varandra å skratta bara. sen äntligen kom pappa då de var typ 13min kvar till träning. men kom i tid gjorde vi precis typ. efter träningen tog jag å denice bussen till bk, sen åkte vi på lite sajtsing med hennes pappa, haha. sen efter mycket om å men kom vi till p&l igen å då badade vi i en fontän utan för coz. alla tittade på oss som vi vore konstiga i huvudet, eller ja. dom få som var där. de var en kille som tog kort också. haha, sen gick vi hem för vi höll på att frysa ihjäl.
 dag 2 (onsdag): var vi bara där å hängde, hända inte så mycket då. jag å alicia sov hos denice så vi gick till campingen en snabbis bara å var utanför, träffade en packad anton å så. vi gick tillbaka till huset vid 3 å la oss vid kvart över 4, inte en aning om när vi somna faktist.
dag 3 (torsdag): började själva festivalen, vi vaknade typ 1 åt lite gjorde oss i ordning å drog ner till festivalen. såg på massa band, b.la lars winnerbäck, promoe som var så sjuuuukt bra. ohja. volbet, thåström som söög, sist men inte minst mötley crue, som jag faktist inte kommer ihåg om dom var bra eller inte.
(här skulle de vart en bild på typ 3 fulla pojkar, men eftersom nya bloggen dampar så går de inte.)
dag 4 (fredag): solade jag lite på dagen till halv 4 åkte jag bak på michans cykel in, kollade på milow, jag rös vad han var grym live. å de var även the sounds, bästa på hela p&l jaaa de var dom! sedan mando diao. lördag: match mot kvarnsveden 2-4 förlora vi med men tyckte vi jobba på riktigt bra. sedan drog vi ner titta på en del band. lars winnerbäck å håkan bl.a. sen drog vi hem till denice, tog på oss mer kläder. halv 3 drog vi till campingen då de var ljust. vi gick typ runt hela campingen utanför alltså. sen såg jag ett bra hål där jag sa till denice, kryp under.
denice: nej, tänk så kommer de en vakt?
sanna: men denice, nu eller aldrig *kryper in under staketet* denice följer efter.
denice: SANNA DE KOMMER EN VAKT.
sanna; shiiiiiet jävla fan. *springer in i en buske* de var liksom ett staket kvar som vi skulle hoppa över eller under. så i busken hittade jag värsta bra hålet*
sanna: denice, kryp.
denice: men de sitter 3st vakter där. å jag börjar krypa å denice har inget val så hon gör detsamma. när vi äntligen kom in på campingen. satt de en massa jävla killar som fundera vart vi kom ifrån å då sa den ena: jaha, här kommer nästa plankare. jag ba: ssschhhh. han: jajaja, tjeeena. :) jag å denice: -.- när vi äntligen kommit in var klockan typ 3. å vi gick å kissa å titta på massa tält å ja. sen drog vi vid halv 4 eftersom vi skulle cykla hem till mig. de tog typ 20min. kom hem prick 4. vi borsta tänderna, tvätta oss å gick å la oss. vi vart väcka 9, för vi skulle till långsjön. jag sov i långsjön typ 1-1½timme. badade massa sen vid 15:30 drog vi å käka max. jag å denice gick å la oss när vi kom hem å vaknade 20:00 då jag gick in i duschen. å nu har vi nyss ätit å ska snart sova igen. där har ni min P&L vecka å jag har sagt de förut men jag säger de igen tycker riktigt synd om er som inte hade någon biljett. för de där är de bästa på hela sommaren. denice sover här inatt igen. vi ska nog till långsjön imorgon innan träningen. men till er som läser allt PUSSSSS på er med STORA BOKSTÄVER utan f å q. :) pussss;* /SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0