men usch

detta kallar ni sommarlov?! nä de är helt sjukt, vad de är dåligt väder, blir sur. de bara regnar å regnar. jag är sugen på thai mat men de får bli imorgon, för idag orkar jag inte göra någonting. är helt slut, blir bara att träna i kväll sen bara att vara hemma om ingen vill hitta på något vill säga? :-) jag sitter här å hoppas å att de blir bra väder snart, men de ser ju ganska möörkt ut. är jag ensam om att tycka att detta bara är skit? JAG HATAR REGN. bläbläblä, förresten tycker jag att ni är dåliga på att kommentera ;o jag som har skärpt till mig å skriver typ varje dag, vad får man tillbaka? ingenting:( de är oacceptabelt ju. imorgon kanske de blir att dra till falun med syster om de är bättre väder förstårs, annars vet jag inte. jag har sjukt tråkigt, jajajaja, hejdå pussssssss *; /SB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0