men nu får ni ge er!

nä nu är jag sur, inte en ända kommentar får man? vad är detta för stil!? jag som skriver inlägg på inlägg å detta är tacken! :@

sov hos fille med denice, skratta så jag fick ont i magen igår å grät, orkar inte förklara varför. kul var de iaf! först käka vi kina mat sen gick vi till sibylla å köpte glass, mmmmuuums. (mums). gick till kupolen å där shoppade jag massa saker till p&l bland annat, de vart att köpa skrik rosa leggings, ett par vita jeans som var typ "slitna" hål över hela benen å ett vitt linne med typ nitar mellan "brösten" eller hur man ska säga å en bh som är rosa spetts, i love!!! men ännu mer LOOOOOOOOOOOOOVE på ett par skor jag hitta, som jag dock inte köpte för att dom kosta 400:- å jag måste spara pengar, men ska ju till falun nästa torsdag med mamma, så kanske kan flörta till mig dom då (; . (ja, jag vet att de är p&l då, men jag ska dit på morgonen) kommer bilder:
 

censuuuuuuuuuur, yes i am. okej, jag vet att de är väldig hög klack, men vet ni? /CARE :-) PS, här ser ni linnet jag köpte iförr går också till er som undrar. ÅÅÅÅÅÅH, jag är verkligen in love, jag menar de. tänker bara på dom hela tiden, så sjukt snygga.

å nu avslutar jag inlägget med en bild på mig som dock inte är censurerad stavning? jajajaj, alla lexikon, släng er i väggen ;-* '



pusssssssssssssssss  *; /SB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0