MÅNDAÍG

blev väckt halv 10 skulle åka till långsjön, badade å schtekte. träning sen cirkus med denice. den söööög! :) nu när jag kom hem städade jag rummet, väldigt duktigt för att va jag, tänkte visa lite för å efter bilder!

före:


bilderna suger typ mycket, men jag orkar inte. care!


efter, sannas städ AB;

LITE SKILLNAD? MMMMHM.

de där får duga, men tänk att sanna har damsuger ÖVERALLT. till å med bakom garderoben!  =) så nu alla damm-allergiker kan ni komma hem till mig! :D imorgon måste jag upp tidigt igen, ska först till optikern å köpa glasögon :( sen klippa mig sen ska jag till farfar å om jag har tur får jag min laptop då eller så, ska ju börja jobba åt honom. hihihi, happy. ja lite då! :) jaja, ska duscha nu, pussss ;* ps. ska lämna in mobilen imorgon ds. /SB

Kommentarer
Postat av: jocke<3

ledsen för det...<3

2009-06-30 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0