j, midsommar, mora.

jadu, midssommmmmmar vädret är ju inte på topp (n) menmen, de fixar väl sig ändå, juste vart att köpa lite saker igår med denice, MINA SKOOOOOOOOR <3 haha en del saker köpte jag inte heller tex som, j :) hihihi. idag firas de med folk, vet inte riktigt vilka får hoppas på att jag får träffa j-bejbii, jaja. nu ska jag skriva de jag egentligen skulle skirva: ska till mora imorgon tåget får 12:20 så kommer inte hinna skriva på hela helgen så, HEJDÅ SKIT BORLÄNGE Å HEJ MORA Å MATILDAÄLSKLIIIIIIIIIIIIIIIING pussss ;** /SB

Kommentarer
Postat av: Matilda Michols

Helgen är grymt saknad!

Den var helt enkelt BÄST!

Och om en vecka, inte den som kommer nu utan efter den har jag fotbolls uppehåll och då ska jag bannemig till dig!

Älskar dig! <3

2009-06-29 @ 12:32:03
URL: http://micholsmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0