stockholm

Gårdagen var faktist rikitigt rolig (vissa delar åtminstone)


Putte å Ebba påväg dit. (Denice vela inte vara med)


Ebba, Putte å Denice på plattan. Vart inte att ta så mycket kort, eftersom vi hade fullt upp ändå.


Påväg hem kom vi efter mycket om å men. Det börja med att vi gick till station 1timme å 25min innan tåget skulle gå (17:44) vi köpte oss glass å bara satt å tog de lugnt. när de var 20min kvar tills tåget skulle gå köpte jag å denice en pizza bit å dela på. sen gick vi ut på perongen å vänta. men vårat tåg kom aldrig. sjöng "put the money in the bag" å allt va de var. skratta å dampa, lite sånt som vi är bra på. jag tittar på klockan å säger men nu är ju klockan kvart i, vart är vårt tåg? vi tittar på skylten där de stod "Borlänge Mora" eller något liknande. där stod de nu "inkommande från västerås" vi fick ju lite paanik. å gissa vad? VI HADE MISSAT TÅGET. wiiho, fast vi var inte dom enda. gick in å stridde om en ny biljett vilket vi inte fick, missade nästa tåg hem också. då jag ringde pappa å han sa att vi skulle titta om de gick någon buss eller något så vi kom lite närmare borlänge. gick in å fråga då hon säger: jag kan inte se bussarna här. -.- vi fråga när nästa tåg gick då, då säger hon att de går om 10min till Gävle. vi börjar springa, sprang å sprang. kasta oss på tåget där dom säger "men om ni inte har några biljetter får ni prata med han där borta" vi springer till honom" å han säger "men ni får prata med honom" då var de 4min kvar till avgång. han var snäll å fixade plaster åt oss, vi fick även åka gratis! från gävle bytte vi tåg till Borlänge. å sen efter ungefär 1½ timme var vi ÄNTLIGEN hemma. herrejösses vilken kalas!  
Men detta shoppade jag iallafall:

skinnjacka, 2st linnen, en munktröja, en t-shirt, löshår. detta är dock inte med på bilden (2par skor å present till pappa)


Å dessa jeansleggings. (där är mojje också)

när jag kom hem igår hade dom hämtat honom :) å mamma berättade en riktigt stor överraskning, du finner nog något som passar dig för de är de jag vill! för jag älskar ju dig mamma! <3 /fjekO


Kommentarer
Postat av: Matilda Michols :)

Skinn jackan var super snygg och allt annat också! :D

köpte du den på veromoda för typ 900 eller nått? :D

2009-07-28 @ 13:49:50
Postat av: ane

vart i sthlm köpte du ditt löshår (:? <3

2009-07-28 @ 16:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0