leksand sommarland!!!

börja med att jag å denice försov oss imorse men hann ändå. i falun kila vi iväg till hemköp för att köpa sallad, han i kassa var så snaabbbbb. så när jag äntligen köpt min sallad å cola. skriker denice: sanna spring. å vad gör jag? SPINGER. självklart ser jag bussen ÅKA. springer allt vad jag orkar hinner ifatt å vinkar å hejar han stannar! :D ojojoj, om jag sprang där, ah de gjorde jag. sen kom vi tillslut till leksand. träffa massor av folk men vi var hela dagen med mikael å emil fläck (vet inte vad mikael heter i efternamn.) bada å greja hela dagen, sjukt jävla bra var dagen. den bästa på lovet (+ p&l)




ska ladda ner photoshop nu å fixa bloggen för just är den ju typ sjukt FAIL. /SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0