Halli'Hallå..

å förlåt för dålig uppdatering!
sitter här hemma hos sanna med putte, sanna borstar tänderna å putte typ dansar? jaja, vi väntar på att erik å alex ska bli klara å ringa oss. vi ska vara med dom tydligt. dagens: börja med att mamma väckte mig kl 10 för hon inte fick igång gräsklipparen -.- så fick lov att hjälpa hon.. sen gjorde jag mig iordning å jag å pappa drog till subway å åt lite. vidare till dollar å sen rätt pris. :) sen smsa jag putte å hörde om hon vela med till falun å chekka läget, klart hon vela!! köpte en tröja bara. sen cykla vi typ runt hela borlänge sen hamna vi här.. vi höres senare eller ikväll, tänkte bara upplysa er om att jag är frisk typ nu.. :) skönt för mig! /fjekO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0