fjekO dissar å hissar!

exakt. här kommer min dissar å hissar lista!


Dissar listan:

Bloggar med inga bilder alls, med långa å bara text inlägg.

Fjortisar som har 1kg foundation å lika i resten av ansiktet på läpparna å vita stäck på kinderna å sedan lägger upp de på Bilddagboken eller på sin blogg. allvarligt killar, tycker ni de här är snyggt?


 Flickor eller killar som har stuprörs jeans å har häng på dom. herrejösses bruds and kills, har ni skitigt på er?

 Att knappt ingen är hemma, utan att alla är på semester typ?



Nog dissat, här kommer lite Hissar:

Dom nya jeans leggingsen som kommit in på Gina, så sjukt snygga. Något jag bara måste köpa i stockholm.

Klockor, helst ska dom vara ganska stora med vitt, brunt, ljus rosa eller svart armband.


Killar från andra städer, tex Söderhamn ;) haha..

När Sanna skrattar, man blir alltid så glad. Tillexempel som igår när hon skratta åt mitt täcke. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig då.

Stockholm, vilka gillar inte den staden? :O Blir att åka dit den 27nde med brudarna.

 Att jag om 13dagar åker till Italien! :D BÄST PÅ HELA HISSAR LISTAN.

de här får duga, kommer inte kunna skriva imorgon tror jag, först på dagen blir de långsjön med Putte å Sanna. sen har jag lovat mamma att hjälpa henne i stallet. Åh nej, jag har inte häst. å kommer aldrig skaffa, hoppas jag! fast ändå skulle de vara rätt kul, saknar de ibland faktist. jaja, ska äta chips å titta på tv nu! /fjekO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0