fjekO - it's me, från å med nu!

detta händer inte:

att inte ha pengar på luren:
kom igen? detta är ett måste.. jag döör annars, ärligt talat. typ som om en apa skulle kunna leva utan banan? liksom, omöjligt..

att fjekO 24timmar på dygnet inte använder mobilen:
de här är ännu mer omöjligt. mhmm, har jag faktist börjat insett. förstår att jag blir kallad mobilnörd. för på 12 av 13 kort håller jag min nokia 3310 i handen. hahahhh! den är söt. yes, den är de.

att bara lägga av med allt å äter chips framför tv'n:
ojojoj, för de första. jag äter inte chips å för de andra, om jag inte springer på en vecka så känner jag mig fet å lat. även när jag hade köttelfeber å halsfluss sprang jag då å då. men de är din å min hemlighet? kom igen. att röra på sig är ett måste, iallafall för mig. jag är nästan beroende ibland... fast de är bara när jag känner för de!

att fjekO vaknar innan 8, frivilligt:
jadu, de är jordens undergång. brukar ta ungefär 20min för pappa att väcka mig. även fast om han sprutar vatten på mig brukar jag somna om! men mobilen vaknar jag konstigt nog utav väldigt lätt... å nej, jocke ta inte åt dig. jag syfta inte på dig! ;)

att fjekO har för mycket kläder:
till er som säger att jag har mycket kläder, shut up! de har jag inte. ni ska se hur tom min garderob är sen jag städat å tömt den! :O de är ju nästan R.I.P stil. okej, bara nästan... men mycket kläder, de har jag då inte. tycker inte jag iallafall! :D för de kommer jag som sagt, aldrig att få heller.


detta händer:

fjekO blir sjuk:
exakt, håller på att bli sjuk. har ont i halsen, ryggen å i nacken. sitter här å dricker varm mjök å knarkar halstabletter. har pappas världens mysigaste fleace tröja på mig, älskar den! om jag inte blir frisk till italien vet jag inte vad jag gör, allvarligt. då är allt förstört hela jävla resan är förstörd. nej usch, de får bara inte hända.

tappar bort saker å inte hittar dom:
av någon konstig anledning försvinner nästan alla mina saker! börjar starkt fundera på omde spökar eller att musse äter upp alla saker? jadu, en gåta som inte går att lösa.

att fjekO's family renoverar om:
tro de eller ej, men de var pappa som kom med idén att tappetsera om i vardagsrummet. snacka om att mamma slängde sig i bilen för att köpa tapeter, fort skulle de gå. innan han ångra sig! hon funderade faktist på att ringa 112 också. men de som är, är att pappa fjäskar för att få en BMW. sure, köp dig en BMW säger jag. så slipper jag åka omkring å skämmas i dom bilar vi har nu! haha. typ så är de. men ni ska få se bilder sen, lägger upp imorgon på hur fint de är just nu.

att de är 100% städat på rummet 7dagar i veckan:
har aldrig hänt å kommer aldrig inträffa. å de lovar jag, inte så länge som jag bor hemma iaf. men who cares om de är stökigt? har ändå aldrig kompisar här typ? så vänta, så ska jag gå å bry mig en stund... blir bara så matt när mamma eller pappa tjatar om mitt rum, men va 17. stäng dörren då? jag har inte tvingat dom att gå in på mitt rum liksom? nej, har ju inte de. å kommer aldrig göra de heller. :)


nu måste jag sova, eftersom jag vill bli frisk. ända sättet, vila å chilla.. godnatt sötnosar /fjekO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0