doktorn å sms!

dåså, nu kommer jag med dåliga å bra nyheter.

börjar med dom dåliga:

doktorn - var till doktorn idag fick tid vid 13.40 dom tog tester feber å sånt. nu är jag iallafall på benen igen, tycker då jag är bra! men här kommer de dåliga, halsflussen tillbaka igen! ska hämta ut pencelin å grejer snart.. de är helvete mycket tummen neråt. mhmm, sen fick jag ny tid vecka 34 (precis när skolan börjat) då jag ska in till min personliga läkare Beata eller något sånt heter hon. ska då titta på mina halsmadlar å förmodligen får jag tid för OPERATION. så innebandyn detta år känns just nu, hejrå! skööönnt. hej jag heter sanna barrsäter å är otroligt mycket född med otur.

då blir de lite bättre nu:

fick nyss ett sms, där de stod:
"Hej! Din produkt är nu färdig och klar för uthämtning. MVH Elgiganten"  wiihoo. blir att hämta ut den redan idag när jag hämtar ut medicinerna.

de var väl allt för idag skulle jag kunna tro.. eftersom jag inte ätit någonting när jag har vart sjuk så har jag även gått ner 5½kg, de är då bra iaf! haha, nu ska jag hjälpa mamma med pannkakorna å sen flörta med mig syrran till kupolen. harehej! /fjekO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0