Thanks for de night, girls!

Igår var jag hos Fille med Putte & hon, eller rättare sakt "sov" där. Vi var ensamma hemma hos Fille's pappa så det förklarar saken. Vi gick till coop handlade saker för ca 300kr för en kväll! Vi gick hem till Fille, typ åt gjorde inget speciellt. Sjöng lips så jag att köttlarna i halsen gick av, vi sjöng för kung & fosterland ska jag säga er. Har nog aldrig sjungt riktigt sådär galet nånsin förut. Det var trevligt, om inte annat så fick man ont i halsen & torr i hela huvudet. Bara så ni vet! Lite sådär viktig information om lips. Men hur som helst så tjockade vi oss med hemskt mycket chips & dip. Usch vad det är gott, skulle vi aldrig köpt! Efter mycket om & men så slutade vi sjunga & gick upp istället. Jag & Fille började istället spela hits for kids typ åtta eller något liknande för hela hytting, full patte ska det vara annars kan det lika gärna vara tyst! :) Klockan var du kvart över 12. Jag tror vi är hemst kända hos grannarna vid det här laget. Hur som helst så, hoppade vi i sängen till musiken sprang omkring i hela kåken medans Putte bara satt i köket & chilla, tycke nog vi var allmänt dryga skulle jag kunna tro, hon målade något på Coop kvittot! Men efter jag & Fille dampat i ca 30min var vi LÖKIGA så vi sprang ut i lekparken & dampade där i bara underkläder! Då jag höll på att frysa ihjäl istället. Efter vi kommit in dampade vi lite till & sedan satte vi oss & chilla framför tv;n i ca 2timmar maybe, baby! Det var nice, sedan så böt vi om & hoppade ner till säng. Då jag var grymt trött & vi skulle upp om ca 5½timme, då vaknade Putte till liv & då skulle såklart dom 2 dampa! Efter många sekunder & minuter, kanske till & med timme fick jag dom att hålla truten stängd genom att hota dom med att ringa pappa & säga att han inte skulle skjutsa oss till romme trotts allt. Efter inte ens 1minut sov vi som barr-träd hela bunten! Fille gjorde typ någon slags "spark-trixx" i luften medans hon sov, jag tänkte när jag såg det: Jasså, annars mår du bra eller?! Men sen vart det romme för hela slanten efter några telefonsamtal så var vi trotts allt där. Fy vad trevligt det var att åka igen. Men hur som helst har jag gjort om på rummet, foto'n kommer later aligaahter, jao. Blev hel nöjd faktist. :) Kanske ska till stockholm i veckan med Michaela-syster. Men vi får se hur det blir med den saken. Slå en pling eller sänd ett sms så blir jag hemskt lycklig; 073-6944066
© Sanna Barrsäter, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0