om man har bestämt sig för en sak blir det så.

Jag kan förklara vad som menas med rubriken. Jo, om någon har bestämt sig för att den inte vill bli äldre än vad den redan är, om den bestämt när man vill dö & verkligen har bestämt sig det, så blir det så. Även fast om det sårar andra. Du blev 89år & hade bestämt redan när Gustav dog att du skulle dö när du var lika gammal. Jag förstår hur du tänkte, förstår att du inte orkade mer. & Jag är på sätt & vis glad, glad för att jag vet att du nu är lycklig. & det du gått igenom sen Gustav dog, var tungt. Att förlora hela livet är inte lätt, han var verkligen ditt allt, jag vet. Dom tårar jag fällt/fällde för dig är både glädje tårar & motsatsen. Glädjetårarna är för jag vet att du inte lider längre, att du verkligen längtat efter att få somna in & träffa alla dom som försvunnit ifrån oss. Natten till söndag 18/1-08 det var då du flög, flög till himmelriket. Då alla änglar inte orkade längre utan dig & tog dig tillbaka. Mamma hon grät & morfar var förtvivlad. Jag minns hur du skratta, det känns som en igår. Jag kan se en bild i min skalle en ängel utan vingar som svävar bland moln.

R.I.P Karin Ulin, Min bästaste Gammelfarmor & vi kommer minnas dig, som en av dom underbaraste som fanns här på jorden. Du är grymt saknad. (F) ♥



Annars har helgen vart helt toppen, förutom lite tårar & sånt. Jag orkar inte förklara allt som hänt, men det var då den lätt bästa helgen detta år. Jag nås som alltid på lurä'n; 073-6944066 (mp)
© SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0