du vet att vänner är något vackert som man inte ska svika?

Börjar med gårdagen vaknade 20 i 5 & kunde inte somna om, efter mycket om & men, så gick jag väll trotts allt upp då.. Gjorde mig klar & tänkte gå till bussen då klockan var halv 6, jag ångrade då att jag hade gått upp, men istället åt jag frukost & tittade på POSTIS PER. Efter att ha tittat & ätit i ungefär 1timme & riktigt degat var klockan halv 7, då bestämde jag mig för att dammsuga rummet eftersom jag ändå inte hade nått bättre för mig, gjorde de. Gick på kanske 10min, vad 17 ska jag göra liksom, kan inte tiden bara rinna iväg så jag kunde gå till bussen? Då kom michan in & jag gjorde frukost åt henne & gick & borsta tänderna. Äntligen var klockan 10 över 7 & vi gick till bussen, i skolan var de väl slappt hände inget speciellt. Efter skolan gick jag Fille Tiah Danne & Isac till pizzerian. Jag & Tiah delade på en kebabpizza, efter de ringde jag pappa & frågade vart han var & han sa att han tänkte hämta mig för min mobil var klar, glad som 17 vart jag & var de resten utav dagen & även idag. Men hur som helst, åkte vi hem för att hämta kvitton & sånt, pappa skulle duscha innan vi skulle åka. Så jag greppade kameran & tog lite kort:

- jag fryser inombords & utan på,

 hjärtat blir till is, man har blivit sviken,

inte för bara första gången, utan även sista.

Fotat klart efter ca 20min, klarade inte av att vara ute speciellt länge eftersom de var -11grader. Pappa vart klar, vi åkte till giganten för att hämta mobilen, kommer fram & jag var ganska säker på att vi skulle få betala en funktskadad telefon.. Trodde de inte var sant, jag hade fått en helt ny mobil! Eftersom det var "tekniska problem" på min förra, undra vad de kan berott på :o! Men hur som helst, åkte tillbaka till skolan eftersom öppethus började 5 & klockan var 20 i, de var väl ganska bra. Efter öppethus gick jag Therese Danne & Tia & tittade på 94:ornas träning. Jag & Therese skulle gå ut för att ta lite luft eftersom vi höll på att dö inne i salen de var typ 50+ där, så vi gick ut & dörrarna låser sig ju atomtatiskt, så då kom therese på den otroliga bra idén att ställa sin sko mellan dörren & karmen så dörren inte skulle kunna slås igen. (i) de gick bra en stund, ända tills båda jag&hon höll på att få hjärtat i halsen, det tjöt & larmet gick. Panik fick jag, jag sprang & skulle gömma mig, halkade & fick en isklump i magen, blämärke ofc! Therese sprang efter & efter halva vägen kom hon på att hon bara hade en sko, så hon vände & hämtade skon, jag sprang & ställde mig bakom ett hus typ, då kom tobbe precis, han tittade på både mig & Therese som vi hade saknat minst 20gätter var & skratta, vi skämdes.  Inte kom vi in se heller, eftersom min mobil hade dött & Therese hade Tias gamla nummer, efter ca 10min kom dom & öppna, daniel sov då också, eller ja.. han sov ända tills larmet gick, vi kom tillslut in & efter en stund åkte Therese & Danne gick, då kom pappa & hämta mig & Tia 20 i 9, eftersom Tia skulle sova hos mig, vi duschade & greja sen gick vi & la oss..


idag; en helt vanlig fredag, eller nästan helt vanlig. hade bara 2lektioner, eftersom vi var på Coz på en suveränt bra orkester, inga kommentarer.. Kom just hem & då vart det att boka platser för de ska bli bio för full rulle, Benjamin Buttons otroliga liv, eller något. Verkar suveränt bra iallafall, de blir föresten med Tiah & Fille. Är det någon som sett den & kanske har lust att slänga en liten kommentar om hur den är & så? 2tim 46min ska jag sitta på en biograf, ohherregud säger jag bara..


men tur är att lurän är med & ni ska sms;a, 073-6944066
PS: Måste bara skriva att jag tycker lite synd om Mora imorgon, Jonna, Elin & Sanna i samma kedja, kan de bli mer kötta? haha, jag tror allvarligt inte de. Men de kommer nog en blogg imorgon också om resultaten & matchen, eller på söndag. :) 
© SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0