livet är orättvist, men sånt man får lov att acceptera.

idag vaknade jag 10 över 6, gick upp trallade till bussen.. skolan var lung, skratt var det iaf, aaaa dysch. mja, svenska prov imorgon så måste plugga. sen ska jag till löket med folk..
jag begriper inte hur fan man kan? ni är sjuka i huvet allihopa, det som skulle bli så mycket bättre, jojävlar! idioter.. ni fattar ingenting? herregud, gå & lägg er.

jag nu ätit korv hemma i 6dagar i sträck. mamma har fått massor med gratis korv, 24ringar falukorv 8paket grillkorv & typ 10paket kok-korv..  att det aldrig är någon annan än jag som tröttnar på att äta korv dag in & dag ut? mamma säger att så fort vi ätit upp all korv kan vi äta köttbullar varje dag, för det skulle hon också få gratis. -.- nu efter alla dessa korv veckor kommer jag ha ätit så mycket korv så jag klarar mig resten av livet, jag kommer snart se ut som en falukorv! jag skulle kunna spy på korv, jag är så himla trött på det.ser ni inte hur smaskig korven på bilden ser ut att vara? ni kan få av mig, helt gratis! bara att beställa, snart kommer det säkert stå familjen "korvsson" på dörren, vi kommer se ut som korvar allihopa i min familj, känner mig som en korv gubbe redan nu.. men nu ska jag plugga & äta lite, ja du gissa vad? jo precis, KORV!

© sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0