en vanlig dag,

idag vaknade jag halv 6 & insåg att det inte var någon idé att somna om,  så jag gick upp, klädde på mig, plattade håret så noggrant som jag aldrig gjort förut tror jag. sen hann jag till&med äta frukost, ärligt det är nog 3gången i mitt liv jag hinner det innan skolan. skolan var ganska seg, inget speciellt eftersom carlsson var sjuk & knappt ingen ser mig känns det som, eller jo, jag spelade kort med albin, filip, adam, samuel & dennis. neger & president, jag vart president 2gånger. sen vann jag på pingis 1gång & kom till final 3gångerrr. snacka om att vi hade en anstängade idrottslektion, puhu! vi satt mest på en matta & lyssnade på musik, tog bussen in till station & sen väntade på 44,an där i ca 5min. åkte buss i ungefär 45min, det var trevligt, jag hatar halv 4 bussen. den går typ runt halva borlänge känns det som -.-' nu när jag kom hem åt jag lite & pluggat typ 2min till svenskan, jag orkar verkligen ingenting, känns som om jag är förlamad i hjärnan & verkligen bara skulle kunna stänga in mig i ett litet svart rum & sitta där till detta är borta, till allt är som förr. men får väl försöka plugga lite efter träningen. ska nog dra till löket om någon minut, bara pappa har tid att skjutsa! jag har verkligen funderat & kan inte bestämma mig, ska jag vara brunett, eller göra slingor? ska iaf klippa mig snart, innan den 12/2. eller föresten så ska jag nog bara låta det vara en stund, håret alltså, men slingor & shiet. mitt hår är så slitet, :(

föresten är det nå öppethus i skolan på torsdag 17.00-20.10, du kan ju alltid komma & kika?
bästa IBF borlänge är ju nu även anmälda till örebro cupen i april, grrrr vad laddad jag är.
nås som alltid på lurän; 073-6944066


- jag vill också vara fri, älskad & fin.

© SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0