innebandy, the life!

Börjar med att säga att filmen igår var kanon, även fast om jag somnade lite då & då..
Matchen idag mot mora slutade 6-4, alltså förlust. Men vi vann 2halvlekar, men tyvärr räcker det inte.. Jag är stolt över oss tjejer, aldrig någonsin förut har jag vart såhär stolt, det var bara synd att dom fick matchstraffen, annars tror jag bannemig att vi skulle tagit dom. Sträck på er tjejer, upp med hakan & var malliga, vi har idag spelat en av årets bästa matcher, mot ett lag som ingen annan har vunnit mot. Ett lag som ligger på våran plats på serien, kom igen tjejer. Vi kan ta dom andra lagen nu, vi var såå mycket bättre än Mora, ta med er detta nu!


 Men hur som helst, gick upp halv 7, åt ingenting gjorde ingenting förutom att klädde på mig & satte upp håret, matchen började 11 i mora, samling 8 vid maserhallen. ja, kom hem & tittade på tv, ni sitter jag här. Ska kanske hem till Tiah ikväll med familjen, vi ska dit & äta & ha de allmänt trevlans, får vi hoppas! :)
lurän är som alltid med,
© SB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0