i missu'

jag sitter här & tänker & förstår att sanningen är hård, men det kommer aldrig bli som då. Får vara glad över den lilla tiden, för den var underbarast i mitt liv någonsin.. du ska då veta att det svider, att få se att du träffar andra, såna som är bättre än mig. jag trodde verkligen på det du sa, förevigt, äkta vänskap & allt det där. var det rena lögner alltihop? att det inte finns någon som kan hålla det dom säger till max & verkligen ställa upp, vara den dära underbar vännen som du var, i 2-3månader. innan allt vart annorlunda, innan du vart sådär konsig & sket fullständigt i dina gamla, riktiga vänner. jag vill bara säga att jag älskar dig vilken väg du än tar, man jag kommer aldrig någonsin förlåta mig själv för att jag gav upp & lät dig gå. jag är otroligt besviken båda på dig & mig, att varken du eller jag höll någonting av det vi lovade. Men kom, tiden med dig är den absolut bästa & den lyckligaste i mitt liv, skrattat mer än så har jag aldrig gjort, men jag är rädd för att det är över, föralltid. & att det aldrig kommer bli som förr igen, men den dagen då blir lämnad själv, kom ihåg mig då.
© SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0