football, i miss

Idag vaknade jag ovanligt tidigt, kanske halv 9.. Klädde på mig & liknande, sedan åkte jag till Fille & vi bestämde oss för att åka till Lugnet för att se på sm i fotboll! Missade 601;an in till stan, Fille's pappa skjutsade in oss dit. Efter mycket om & men satt vi på bussen till lugnet. Väl inne i Lugnet var det ganska lungt, vi gick omkring & kikade på matcher. Sedan var kl 16.00, vi skulle gå ut & ta bussen hem. Men såklart så gick det inga mer bussar (trodde vi!) Sprang omkring där inne & gjorde ingenting stort sätt.. Sedan gick vi ut för jag skulle ringa pappa, då ser vi att 253;an åker precis när vi kommer ut. Det var alltså våran buss! (y' Efter mycket om & men, går vi ner till stan, eller ja.. Vi letar oss ner till stan. Efter ca 30min var vi på stan & skulle leta reda på station, för vi skulle nämligen åka tåg! Efter att frågat en tant vart det låg så hittade vi äntligen dit, stod & vänta på tåget i ca 15min. Kallt & blåsit, kan jag lova att det var. Äntligen kom tåget & vi kom till slut hem, herregud vilken dag. Men roligt hade vi iallafall, jag kan verkligen inte sluta skratta åt detta; "Om han spelar i det gula är han flintskallig & om han spelar i det vita är han cola buurk" Tihi, kan tänka mig att det inte är någon mer än jag & Putte som fattar?! Nu ska jag äta glass & sen lägga mig, efter allt gå'ende idag är jag trött.. Nås som alltid på lurän; 0736944066
© Sannabarrsäter.


Kommentarer
Postat av: Putte

HAHAHAH, vadå, det var ju sant? (a) <3

2009-01-12 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0