en hel del som händer i mitt life.

Igår var jag med Carlsson & Therese efter skolan, så mycket skratt på så lite tid. Ohherregud, är allt jag säger. Vi åt toas & drack julmust, efter det tog vi bussen till kupolen, där vi träffade Kingen&yrsa, Mattsson&Rebbe. Therese drog hem, det gjorde Matsson, Kingen&Yrsa oxåe. Jag Carlsson&Rebbe skulle ta bussen till Löket, men det var ändrade planer så jag & Carlsson drog till Fille & Rebbe till löket. Felicia älskling, nu är jag hos dig & tänker föralltid stanna kvar. Sen drog jag & Fille till Löket & snackade med putte & sen åkte jag hem, av ren utmattning.

Dagen började med sovmorgon 09.40, det var väl behövligt! sedan efter skolan spelade jag pingis med jimmy, marcus, putte&tim, ni fick mig verkligen att skratta. Senare tog Putte&jag bussen till kupolen, köpte rosa leggings till coz imorgon. & sen drog vi till Löket. Där vare chillll & knappt nå folk..

Nu har jag även fått reda på att begravningen blir Torsdagen den 12/2 & slipper skolan då, de är det ända som är gött med det hela, jag är verkligen inte pepp på det här också, men det är sånt men måste göra ändå. vila i frid, karin ♥



Imorgon är de'ä träning & som sakt coz det bire med: Carlsson, Fille, Tiah, Putte, Sumitra, Alicia & Freddie. Var det någon mer? Tror jag ska till Sumitra efter träningen med folk & fixxa.
Hur som helst, skaru dit äle? Nås som alltid på lurän; 0736944066

© SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0