skolan å kupolen,

Skolan idag var faksist ovanligt rolig! De var elevrådsmöte & där pratade vi om resor! Vi kanske ska få åka på semester till afrika med skolan 5st från elevrådet & såifall blir de jag Denice Linnéa Mattsson & någon Douglas? Vi ska dit & hälsa på vårat fadder barn, fan vad skoj! Efter ett mötet så hade vi bara 2lektioner kvar eftersom jag sket i profilen idag, orkar verkligen inte med Camilla, eftersom jag älskar henne så stoooort! :) Efter skolan åkte jag Tiah & Fille in till stan & åt Agnes (Thai mat) Trevligttrevligt! Sen vidare till kupolen där vi träffade Sanna & Sumitra, &  vi köpte linnen & rosa spray färg till coz! Vilka ska dit?



Jag fattar inte, hur en person kan vara i tankarna precis hela tiden? En person som man knappt känner? En som är så otroligt söt så när man tittar på den smälter man i hela kroppen & kan inte annat än le? En person som är med andra ord underbar! Kan verkligen inte släppa tanken, de går inte.. Hur jag än försöker, de går inte!
Men hur som helst så nås jag som alltid på luren min: 073-6944066
Ha en bra dag ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0