semester,

mamma ropade på mig & bad mig komma ut i köket, där som hon & pappa fortfarande satt kvar efter maten. & dom frågade varför jag var så sur? jag förklara att alla ska utomlands utom vi, dagen efter sa kom mamma & hämtade mig från skolan & hon började såhär; jo jag har tänkt på det dära med att alla åker utomlands, jag & pappa beställde faktist en resa igår! JAG BÖRJADE SKRIKA! & hon fortsatte: nej vänta tyst lugna dig, vi beställde en kryssning till finland..

jag tycker vi lika gärna kan vara hemma då, mmmmh finland som är så mys! ja gud vad skoj jag säger till mina kompisar:"jag åker på semester imorogon" fan vad nice vart ska du? "till finland" men herregud, de låter inte klokt? -.- FINLAND av alla ställen?



ROMME:
Romme idag var de bästa på länge, åkte i skogen med Denice & Fille, i 1½timme var vi vilse! När vi äntligen hittade ut höll jag på att svettas ihjäl, för du ska då inte tro att de var lätt att åka där i skogen, vi fick gå typ 1km i uppförs backe med djup snö upp till midjan med skidor & stavar i händerna, de var kämpigt! Förresten så ramlade jag på en järn grej när jag skulle gå upp ur skogen & fick den rakt på revbenet, såskönt!
Nu sitter jag här & äter winerbröd, för vem tycker inte om winerbröd liksom?
© SB

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

Romme är skit roligt ! :D



åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

2009-02-10 @ 20:17:27
Postat av: Cornelia

frågestund på min blogg :)

ställ en fråga :)

2009-02-11 @ 11:59:52
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

2009-02-11 @ 12:16:26
Postat av: Leia

Bättre att åka iväg någonstans än ingenstans kanske? =)

2009-02-11 @ 13:52:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Ebba

finland! eiasy päitää! :D

2009-02-11 @ 19:17:05
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0