22 Feburari

A tjena! Är ovanligt glad just nu, känner bara för att trycka på alla tangenter samtidigt: kkasfjcuiiiiiidmwsapfijppp f HYDT4DTH54TREGR351GR sådär ja! :) Jag vet inte men jag är bara så otroligt glad. & det är bra, att sanna är glad! Men hur som helst, pappa väckte mig kvart över 6 & jag var som en död spagettiburk med senap & äpple i! Han väckte mig nog 6gånger om & om igen, innan jag ÄNTLIGEN gick upp ur sängen & tog min in på toan där jag satt på det varma & även otroligt sköna golvet i 50min. & Ja, jag somnade! Sen matade pappa mig med en macka & då kom jag faktist på: JAG SKA SPELA DIV 3 MATCH IDAG! & då ska jag tala om för er att det vart sprutt på benen & jag åt mackor som aldrig förr! Matchen gick bra, vann med 7-2, 7-3? Härligt flickor!! Duschade & nu sitter jag här. Hittade nyss ett gammalt block sen 5;an, har skrivit en dikt där, eller ja en låt eller vad de nu är.. Både hemsk & egentligen faktist otroligt bra, eller sann! Tänkte faktist bjuda på den:

Hon står vid badrums skåpet & hon sväljer allt som finns där, men ändå rinner tårarna ner för hennes kinder. Allt för mycket minnen, hon vill inte finnas längre. & om hon tar sitt liv kommer ingen minnas henne! Hon har ju inga vänner så vad spelar det för roll? För en liten stund, ser hon hela sitt liv blåsa förbi.. Hon vaknar till & faller handlöst till golvet, vill inte resa sig upp hon har aldrig haft den orken. Flickan ler  hennes  önskan har blivit uppfyllt & efter en tag känner hon hur hon blir upplyft.
Nu lever hon fotfarande & hon hatar de hon har. & allting känns så fel, hon undrar just varför just hon skulle få dessa problem? Hon tar tag i knvien, drar den sakta längs sin arm & hon hatar att hon måste finnas! Denna flicka drar sig inte från de hon gör, hon börjar sakta låta kniven skära genom hennes hud. Hon kan inte beskriva de hon känner nu! Hon låter blodet rinna men njuter av det hon ser, tårarna faller medans hon faller ner & ber. Hon vänder blicken från det mörka hon sett innan. & hon ler med glädje tårar, från hennes ljus blåa ögon. Hom börjar sväva & armen börjar domna. & hon ligger skrattandes tills hon somnar.. Men hon vaknar nästa morgon på sitt blodiga golv. Livet kan vara emot en, livet kan vara bra. Olika känslor från dag till dag. Allting blex för mycket & hon orkar inte mer. Hon står där på berget & tittar sorgset ner. Hon står där på klippan med huvudet fullt av tankar, hon tar ett djupt andetag & denna gång ska hon lyckas. Hon styrs av en röst som får henne att lyssna, nu är sista chansen där, för att sluta lida. Ett liv utan knivar, ett liv utan sår, denna dag har hon väntat på! Vinden tar tag i hennes hår, hon öppnar ögonen. & hon känner att hon finns, det sitter en annan flicka bredvid henne & stryker hennes hand med min kind! Ett leénde på läpparna, för nu har jag förstått att jag  inte är meningslös utan att jag betyder något. Mina självmords försök, har fått mig att förstå, att ett liv är världefullt & inget att slösa på. Mitt liv är världefullt men det var svårt att se, & hon gråter utav den glädjen att hon slutningen lever!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0