jag är som jag är, jag ber om ursäkt förlåt..


kan du minnas mig, den fucking idioten som du älskade? minnas oss två, hand i hand de skulle vara vi, från topp till tå? allt har tagit slut men jag vill säga förlåt.. för allting för alla gånger som jag sårat, brytit mina löften å som bara gav dig tårar.. alla gånger som jag inte funnits där för dig. gjort något dumt å sen sket du i mig..
för något som jag inte hade gjort du svek mig, allt var mitt fel även fast om jag inte hade gjort ett skit. de är du bara du som kan ändra din attetyd.

Kommentarer
Postat av: Matilda Michols

Gumman du ska vara precis som du är just nu , helt perfekt!

Du behöver inte anstränga dig för att vara någon annan, Jag tycker om dig för den du är och jag vill aldrig att du ska bli nån annan , lova!

Älskar dig gumman alltid du och jag ,

Dom vandrande olyckorna! :') <333

2009-02-11 @ 21:23:01
URL: http://micholsmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda Michols

Gumman du ska vara precis som du är just nu , helt perfekt!

Du behöver inte anstränga dig för att vara någon annan, Jag tycker om dig för den du är och jag vill aldrig att du ska bli nån annan , lova!

Älskar dig gumman alltid du och jag ,

Dom vandrande olyckorna! :') <333

2009-02-11 @ 21:23:50
URL: http://micholsmatilda.blogg.se/
Postat av: Felicia

Snälla Sanna du är ingen idiot och kmr aldrig vara en heller, jag lovade mig själv att alltid älska dig och det kmr jag alltid göra, du har inget att säga förlåt om, dt är ej du som sårat lr gjort nått så sluta skyll på dig själv, du borde veta hur vacker du är och hur många som älskar dig, så snälla sluta säg massa saker att du sårar och sånt för det är ej sant, du fanns många gånger där för mig, men när fanns jag där för dig? aldrig... så allt detta är mitt fel och det vet du själv, det är bara att skriva det, jag vet ej om du skriver om mig men jag tog det så...

Jag är ledsen för allt jag gjort och hur mkt jag sårat...

2009-02-12 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0