innebandy å läxa.

Nu är jag matt i hela huvet, trött å slut! Har gjort teknink, Engelska & 11frågor i biologin, jag är otroligt duktig idag! Men hur som helst så tränade jag igår med 93/94:a, de kul, men jobbigt! De blir dubbel match i helgen, lördag mot Ludvika hemma 11.00 i gylle & söndag 10.30 Vallenhallen div 3 mot något lag inte en aning vilka.. Är hemskt nervös fakstist, att spela med div 3 alltså. De kommer nog bli tufft men ändå skit skoj, hoppas jag! Hinner tyvärr inte skriva här så ofta, men vad gör de egentligen när de ändå inte är någon som läser? Idag var de torsdags fika i skolan, de var kul & pinsamt! Eftersom jag sitter med i det nya elevrådet, stolt som man är! Skulle man gå upp på senen! Men hur som helst så om ni är nyfikna vad jag har för mig & allt så nås jag på lurän! Jag skriver mer sen, men hur som helst så äre ju coz imorgon & jag tycker veckan gått läskigt fort!


Kommentarer
Postat av: Ebba

jag läser :D

2009-02-19 @ 20:34:39
URL: http://yyoghurt.blogg.se/
Postat av: Putte

Jag läser, ofc :D <3

2009-02-19 @ 21:12:41
Postat av: Putte

jag läser :D

2009-02-19 @ 21:14:18
Postat av: Emma

jag läser ;)

2009-02-20 @ 14:01:52
URL: http://bananeripyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0