fredag den trettonde,

varför är just den så speciell? många säger att man får "otur" men de tycker jag inte? inte hitils iallafall, den har vart super bra. är jag ensam om att inte ha en oturlig fredag? jag ska snart & träna, de känns good efter de blir de kupolen & sen bio med putte. i taket lyser stjärnorna, jag har verkligen längtat att den skulle komma hit till Borlänge & igår på löket fick jag syn på att den gjorde det, så jag bestämmde mig att DEN SKA JAG SE!! den verkar super bra, typiskt sanna film. hoppas jag, så är trailen iaf!



Torsdag: ^
Ingen skola, eftersom jag skulle till Älvdalen på begravning. Det var inte roligt, men kändes så himla lättnat på något sätt. Jag grät fast ändå var glad, för nu vet jag att du är lycklig igen.. & jag skulle kunna göra vad som helst för att få se det. Jag vet inte, men när jag satt där i kyrkan kändes det verkligen som om du var där, eller de är klart de var du ju, men alltså.. Din skäl, kändes som du var solen som lyste in genom fönstret & det var då kan jag kände, att du var där. Mitt i bland oss, vila i frid nu gumman. (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0