FOTODAG, helt underbara dagar!

Hejsanhoppsan, jag pussar på min kamera & greppar den i handen, idag ska det fotas för hela slanten!




Uppdatering av denna kommer inom kort.



uppdaterat, efter ca 30min ute i det sköna vädret så har jag tagit 98bilder men tyvärr så vart inte ens helften tillräckligt bra.
Men några är faktist helt okej & får duga för att ni ska få kika på dem & förresten kan ni väl kommentera om ni ändå tittar?


- jag älskar dig med hela min kropp,


men det finns en hemlighet...


& det är att du inte vet.


- men jag älskar dig i smyg, du är i mina tanker dygnet runt!

Jag kan inte begripa hur orättvist allting är. Mest av allt kärlek. Egentligen så är det ju en riktigt fin & underbar sak, som jag inte har fått så mycket kontakt med. Och det kommer jag aldrig få heller, är de bara jag som tycker att kärlek är jävligt orättvist? Endel får killar 24/7 & endel playar omkring, bergriper inte hur alla kan få killar så lätt? & på sån kort tid? 1vecka & sen är dom tillsammans, det håller ca 1-2-3månader & sen går det 1-2veckor & sen har dom nya igen? Jag fattar inte, har du inte hållt på med alla killar i Borlänge nu? Kan du inte åtminstonde lämna 1 åt mig? En ända?! Jag blir så otroligt matt på detta, vemfan kom på att kärlek är något vackert? Bullshiiiit! Det ända jag får av kärlek är, tårar, huvudvärk & ett krossat hjärta & det är otroligt vackert? Eller det kanske är just det som är det vackra i det hela, att trycka ner någon tills den skakar & får dåligt samvete? Ja juste, det är vackert det?! Jag fattar ingenting & inte behöver jag göra det heller, för det finns bara 1 enda i mina tankar & hos honom ska jag hålla mig. & om jag inte får honom, lägger jag ner helt!
Förresten, saknar jag min Mellfis & Ebba! Dom jävla skit ungarna som inte är kvar här i varma sverige, utan dom är i ett annat jävla land, på andra sidan jorden! Hoppas ni har det kalas bra medans jag sitter här & surar över ingenting!
Mobilen är med, Hoppas du får en bra dag! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder ju! :) Och det finns killar, det lovar jag dig. Jag blev dumpad hit och dit femhundraelva gånger innan jag hittade en riktigt bra. Vi har varit tillsammans i ett och ett halvt år nu! :) Kämpa på bara! <3

2009-02-26 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0