Visste ni att..


På 2st av mina mattelektioner har de vart barn utan för fönstret som pekat finger åt mig! Första gången skulle jag knacka på rutan men slog lite hårt, wopzz. Och andra gången som faktist var idag och jag vart så arg så jag öppnade fönstret och sa till henne.

Hahah.. Sundström tyckte att de var så roligt så hon höll på att ramla av stolen. Men så roligt var de inte (?) Jag sa bara åt henne på skarpen, come on.. Barn i typ 2an ska inte peka finger åt 8or, där går gränsen, enligt mig. /fjeko

Kommentarer
Postat av: sanna sundström

haha det låter inge rolig!, men fyfan!

stackars liten asså!, så ska hon behöva se dej varenda jävla tisdag! :P

2009-12-15 @ 17:01:56
URL: http://ssssssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0