Världens tråkigaste helg

Helt klart att detta kommer bli.. Huvudet och halsen värker dock gör ju resten av kroppen också det. Har inte ätit i princip någoting sen tisdags i Säter. Hostar så man skulle kunna tro att jag försöker få taket att lytfa med hjälp av den. Febern är iallafall nere för tillfället, 38.9. Tårarna rinner hela tiden för att det svider i ögonen. Menmen, såna här helger ska alla väl ha någongång.. (?) Haha jag har inte tittat såhär mycket på tv som jag gjort på 5år. Jag känner mig så sjukt tjock som inte rör på mig, men sanningen är att jag tappat många kg. Jaja, nu ska jag lägga mig ner å slappa lite.. Jag nås bara på mobilen nuförtiden (dom här dagarna iallafall) Men ha de super! Pussss /fjeko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0