Tro de eller ej..

Men jag är forfarande sjuk å ja, jag har influensan... Jag har världens tråkigaste blogg just nu, jag vet om det men min hälsa går faktist före.. tyvärr. Men jag är ledsen över att det är så dåligt med uppdatering. Men jag mår bättre idag, för jag har knappt nå feber vilket känns jätte skönt efter att ha haft de i 6-7dagar i sträck.. Ska faktist hoppa in i duschen nu, men känner sig inte direkt fräschast i världen när man är sjuk å har feber å så. Men vi hörs sötisar! /fjeko

Kommentarer
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

fin blogg :) allt bra idag?

2009-12-09 @ 18:17:05
URL: http://febwiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur vet du att du har influensan? har du varit till sjukvården & tagit prover eller??

2009-12-10 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0