Tisdag!!

Hej sötnosar! Hur har eran dag varit? Min väl vart som dom flesta andra, lite skrattiga å oseriösa. Jag har kommit på att jag nästan aldrig är seriös, hahah. Fast de kanske inte var någon nyhet för dom flesta? Åkte skridskor på idrotten, gick riktigt bra. Ni får snart bilder å film från de.. Menmen, jobbat jätte bra idag, tycker jag! Gjorde massor av tal på matten. Ointressant faaaaaaakta, jag vet. Förlåt för det. Nu skrev jag förlåt igen, ska sluta med de nu! Ja, börjar bli lite massa massa as mycket lite störande. - OK! Ska verkligen sluta vara oseriös nu, jag är på flum humör. Kom å flummmmmmmmmmmma med mig!!? Eller nej förresten, jag måste plugga :-(
Tänkte faktist lägga upp en bild på mig själv här.. Men jag fasnar inte på kort just nu helt enkelt..
/fjeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0