Svar på alla frågor:

Postat av: Ebba. hur kom ni på fjekO och flekO? :)
Svar: Ja.. Dom flesta tror att vi kom på de genom "fjaO" vilket inte är sant. Egentligen finns de ingen riktig anledning till båda namnen men therese (fleko) hennes namn kom jag på eftersom fleko egentligen betyder typ "puco"/mupp så därför fick hon heta de och jag, fjeko jag skulle heta så bara för att vi velade heta något "lika" tillsammans. Haha, bra förklaring. Äsch, strunt samma..

Postat av: Sarah Hur många besökare har du per dag,ungefär? =)
Svar: Hittills idag har jag 43st men unika besökare ligger väl ungefär på 77-79 i snitt i vanliga fall.. Men de är lite olika också på hur bra jag uppdaterar å så :-)

Postat av: m. Hur många "äkta" bästa kompisar har du haft genom åren?
Svar: Hejsan hoppsan.. 8-9st, jag vet inte.. Det är väldigt många vänner jag haft eller "äkta". Har många undebara vänner nu också, fast de är klart att man saknar den gamla tiden, de gör väl alla. Men jag antar att du "m" är någon av mina förra "äkta" vän? Eller alltså, någon som stod mig väldigt nära förut, eller? Jaja, jag tänker iallafall inte sätta någon exakt siffra hur många de är, för de bror på.

Postat av: anonym. vad handlade g's dröm om?
Svar: Jag har vart sjuk, därför har jag inte lagt upp den ännu.. Men jag kan berätta den lite kort. Det handlade om att hon kom till Borlänge å träffade mig på kupolen, hon tyckte att det var sjukt ballt att hon träffade mig eftersom hon bara läst min blogg å på så sätt kände hon igen mig. Så hon kom fram å hälsade å förklarade att hon läste min blogg å så.. Sen skrev jag autograf åt henne ;-) å hon sa att de kändes som om hon hade träffat Paris Hilton, för hon var så lycklig. Sen några dagar senare, kom hon till borlänge igen å vi skulle hitta på något hade vi bestämt, så vi gick å fikade å hade de trevligt.. Sen vart vi jätte bra kompisar med tiden. :-)

Postat av: sanna sundström. vad gjorde man i saxen borg?! :D
Svar: Haha lilla gummmmmmman min, nejdå. Vi gjorde väl inte så mycket, hade filmkvällar åt mat, pratade, busade, "sov", hade gudtjänst ;-) sjöng å gjorde typ stafetter.. Inget speciellt egentligen, slappade å så¨:-)

Postat av: anonym. Vem är det du saknar så kroppen skakar och har du fortfarande känslor kvar för den?
Svar: Ehm.. Detta måste ju vara någon som vet mer än vad jag skrivit här i bloggen.. För jag har inte skrivit att jag forfarande har känslor kvar för den. Men de är väl inte så svårt att lista ut vem? Med tanke på att jag hade en "Mr x" för inte så längesen.. Men här har ni namnet Marcus Silverstam.

Det är ännu inte försent att fråga, så undrar du något mer? Fråga påååååå! /fjeko


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar ju som du lyckas bli sjuk ganska ofta. Själv haft en sån period, men den verkar inte ta slut för dig, tråkigt! Men till frågan vad har du haft för sjukdomar genom åren om du kommer ihåg alla ?

2009-12-11 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0