Sakta men säkert

Jag blir faktist bättre å bättre. Vilket är verkligen bra tycker jag.. Och nej, jag har inte vart å tagit prover å så "anonym" å de var för att dom inte velade ha mig till sjukhuset när jag var så sjuk å dom var garanterade att jag hade de med tanke på att allt jag sa stämde så bra in på influensan, men om de var svininfluensan eller vinter de vet jag ju inte. Men någon av dom hade jag.. Nog pratat om de, för jag är snart frisk iallafall! Känns underbart.. Ska jag vara ärlig så längtar jag lite smått till skolan faktist, helt sjukt för att vara mig. Ja, men jag ska nog försöka plugga Tyska nu, vill inte ha annat än bra på provet.. Nog med dåliga provresultat nu. Vi hörs /fjeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0